Maatregelen voor het verifiëren van beoordelingen

Onze producten worden uitsluitend beoordeeld door klanten die deze daadwerkelijk hebben gekocht. Elke hier vermelde beoordeling is van een echte klant voor zijn werkelijke bestelling in onze winkel. Met welke maatregelen we dit in ons beoordelingsproces zekerstellen, wordt hieronder kort toegelicht.

Wanneer en Hoe?

Ongeveer 5 tot 10 dagen na het voltooien van een bestelling vragen we de klant om een beoordeling te geven. De uitnodiging wordt per bestelling verzonden via een e-mail naar het e-mailadres dat voor de bestelling werd gebruikt.
Als er binnen de volgende 7 dagen geen beoordeling wordt gegeven, herinneren we met een e-mail nogmaals aan de mogelijkheid. Daarna versturen we geen verdere uitnodigingen.

De e-mail bevat een voor deze bestelling geldige gecodeerde link, waarmee een beoordeling kan worden gegeven. Zodra de beoordeling voor een bestelling is gegeven, kan er geen extra beoordeling worden gedaan.

Er kan niet anoniem of zonder een bestelling worden beoordeeld.

Hoe werkt het?

Een bestelling kan met 1 tot 5 sterren (beoordelingscijfers) beoordeeld worden. Uit het eenvoudige gemiddelde van de beoordelingscijfers van alle afgegeven productbeoordelingen wordt vervolgens een totaalscore berekend.

De waardering is als volgt gedefinieerd:

  • 5 sterren: Vind ik geweldig
  • 4 sterren: Vind ik leuk
  • 3 sterren: Niet slecht
  • 2 sterren: Vind ik niet leuk
  • 1 ster: Vind ik helemaal niet leuk

Naast de beoordelingscijfers moet de klant ook nog een korte titel en commentaar geven om zijn ervaringen in eigen woorden te delen.

Publicatie

Bij het indienen van de beoordeling moet de klant expliciet instemmen met de publicatie van de beoordeling op onze site. Alleen de voornaam van de klant, de sterrenbeoordeling, en de titel en beschrijving in eigen woorden worden gepubliceerd. Er worden geen persoonsgegevens zoals achternamen gepubliceerd.

Beïnvloeding

Wij bieden geen voordelen, speciale voorwaarden, kortingen of andere prikkels voor het geven van een positieve beoordeling of voor het intrekken van een negatieve beoordeling. Alleen als compensatie voor de moeite van het geven van feedback, belonen wij de gegeven beoordeling soms met acties zoals vouchers of terugbetalingen. Voor de "beloning" maakt het niet uit of de gegeven beoordeling positief of negatief is. Het resultaat van de beoordeling (positief/negatief) wordt niet beïnvloed. Wij vinden het belangrijk om feedback van de klant te ontvangen, wat zonder prikkels zelden gebeurt.

Beoordelingen van derden

Voor onze winkel zijn er geen beoordelingen van derden, zoals bijvoorbeeld via Google, Trusted Shop, ...


Klantenbeoordelingen

Tevreden Klant

Ben zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs van mijn fotocollage. Bij vragen kreeg ik ook meteen hulp. Alleen jammer dat er niet met Ideal betaald kan worden

Carmen

Fotocollage als download

Super eenvoudig en snel

Ik heb vaak geprobeerd via de grote portalen iets te maken, maar het was altijd zo ingewikkeld en je moest voortdurend de afbeeldingen opnieuw uploaden als je een paar minuten niet online was.

Toevallig kwam ik bij Rappidcollage terecht en ik moet zeggen dat het zo eenvoudig was en de afbeeldingen werden direct opgeslagen, het was echt super eenvoudig.

Ik heb gekozen voor een grote afbeelding met lijst.

Prijs en kwaliteit waren echt top.

Ik kan het alleen maar aanbevelen.

Serhan

Afdruk Fotocollage Poster ingelijst (hout, zwart) 60.0x45.0cm

Vertaald: Toon origineel (de)
Vertalen
Klantfoto van Serhan voor beoordeling Afdruk Fotocollage Poster ingelijst (hout, zwart) 60.0x45.0cm
Goede kwaliteit, snelle verzending

Ontwerp en bestelling eenvoudig. Snelle afhandeling, super kwaliteit.
Perfect als cadeau 😊

Lena

Afdruk Fotocollage Poster 30.0x30.0cm

Vertaald: Toon origineel (de)
Vertalen
Klantfoto van Lena voor beoordeling Afdruk Fotocollage Poster 30.0x30.0cm
Meer beoordelingen